Otvorena Kancelarija za brze odgovore u Nišu
Kako bi se u što kraćem vremenskom roku rešavali problemi građana, u Nišu je danas otvorena Kancelarija za brze odgovore. Nišlije mogu zahteve da podnose lično svakog radnog dana od 7:30 do 19:30 na Trgu Kralja Milana broj 8, ali i putem elektronske pošte i telefona.
Komunalni problemi, legalizacija i ozakonjenje imovine, asfaltiranje ulica, samo su neki od problema zbog kojih su se građani u prethodnom periodu obraćali nadležnima. Od danas će odgovore na ova pitanja dobiti u Kancelariji za brze odgovore.
– Građani će dobiti identične odgovore bilo kojim kanalom komunikacije da se prijave. Postoje rokovi za preduzeća da pošalju odgovor, samim tim građani će biti blagovremeno obavešteni, zavisno od problema koji imaju. U odnosu na složenost problema zavisi u kom će roku dobiti odgovor. Ako je komunalni otpad, koliko je to kompleksan problem, da li će biti rešen za možda tri dana ili 24 časa, rekla je Milena Gocić iz Kancelarije za brze odgovore.
Kancelarija je dobar način povezivanja sa građanima, jer ne postoji mogućnost da se izbegne odgovor na postavljeno pitanje. Svi zahtevi se evidentiraju, a primedbe brže i lakše rešavaju, kažu direktori javnih preduzeća.
– Mi imamo već razvijen određeni sistem komunikacije sa građanima, ali smatram da ćemo na ovaj način moći da obavestimo više građana i dobijemo više informacija o nepravilnostima na terenu, kako bismo na brži i efikasniji način mogli da pružimo uslugu, kaže direktor JKP Mediana Ivan Mihajlović.
Gradska opština Palilula prva je opština u Nišu koja je pre 10 godina otvorila Kancelariju za brze odgovore. Predsednik opštine Bratislav Vučković kaže da je ovo sada podizanje na jedan viši nivo gde će opštine uspostaviti veću saradnju sa određenim javno komunalnim preduzećima.
Nišlije mogu zahteve da podnose lično svakog radnog dana od 7:30 do 19:30, ali i putem telefona 018 4555 000 i elektronske pošte brzi.odgovori@gu.ni.rs.